Sunday, October 9, 2016

Eenvoudige Winsgewende Forex Trading Strategie

Forex strategie 8 (Teodosi039s eenvoudige stelsel) Deur Gebruiker op 20 September 2007 - 04:59. Dit Forex stelsel is ons gestuur deur Teodosi. Ons is trots om sulke gebruikers bereid is om hul gedagtes, idees en stelsels te deel sodat ander kan leer en handel Forex selfs meer suksesvol Dankie het, Teodosi Jou bydrae word opreg waardeer Hallo ouens Ive is met behulp van 'n baie winsgewende stelsel en ek wil deel dit met almal van julle. As iemand enige voorstelle im oop om iets nuuts te voeg daarin hoor. Dit is my stelsel. Ek gebruik 1h grafiek op GBP / JPY met Stoch (5,3,3) en RSI (7). My idee is hierdie. Ek gebruik Stoch en RSI net om te definieer waar dit moontlik is om 'n tempo het. Dan gebruik ek die meeste winsgewend instrument Ive ooit probeer - ek gebruik kandelaars. As ek het 'n sterk up tendens en my Stoch en RSI is oorgekoop, en ons het af tendens kers (swart kers) naby aan die middel van die laaste (in hierdie geval wit een) Ek my handel te betree. Met hierdie stelsel maak ek net meer as 1500 pit van GBP / JPY vir week. Ek gebruik dit net vir GBP / JPY. Verkoop wanneer RSI en Stoch gekoop of hulle naby aan oorgekoop (75) lyn, en ons het af kers wat ten minste by die middel van die laaste up kers gesluit het. Koop wanneer ons RSI en Stoch het oorverkoop en ons het tot kers wat teen die middel van die laaste af een gesluit het. ) Baie baie baie eenvoudig en baie winsgewende stelsel afrit reëls as ons in 'n verkooptransaksie en. Ons het RSI en Stoch oorverkoop en ons sien dit op kers wat op 50 van die laaste het gesluit een - uitgang en betree 'n ander handel. Soos ek gesê het dit baie eenvoudig en baie baie winsgewend stelsel. O, en ek het my stop verloor by -100 pit. Siek bly wees as jy dit te plaas. en wil om te sien wat mense sal sê daaroor. ) Ja, ons het dit gepos Dankie en gelukkig forex inligting oor 'n ander eenvoudige stelsel deur Teodosi by Teodosis Bewegende Gemiddeldes tonnel Deur Teodosi op September 21, 2007 - 06:08. hallo sy beter om net te gebruik om 1u en 4H nie minder nie omdat jy kan kry meer valse signals. No i dont beteken dat ek gebruik Stoch en RSI net weet waar is die prys en kyk kerse om te weet waar presies is goes. Cadlesstocks is vinnigste aanwysers aan ons bekend en ons sal thisEvery dag gebruik ek maak meer as 200 300 pit gebruik van hierdie stelsel om handel te dryf net GBP / JPY im seker dat jy al dieselfde sukses sal hê as wat ek het met hierdie stelsel. Deur Gebruiker op 27 September, 2007 - 06:04. maar soms stoploss is moeilik, ok3 Kerse eenvoudige winsgewende forex strategie 3 Kerse strategie is baie eenvoudig, en dit alles as gevolg van die werk met die strategie van die gebruik van slegs een aanwyser 3rdCandle en komplimenteer die enigste een filter in die rol van die bekende Stohastic Ossillator (5, 3, 3). Beginsel 3 Kerse strategie is gebaseer op die patroon 1-2-3 van handel stelsel Prys Aksie, die essensie van wat is die kort termyn verandering in die rigting van die prys beweging te bepaal, gee ons die geleentheid om 'n posisie in die rigting oopmaak van die momentum en 'n klein wins. Patroon 1-2-3. In hierdie illustrasie die eerste kers - is 'n kers op watter punt die Hoë en punt Lae bo punte Hoë en Lae twee naburige kerse links en regs. Reg kers (kers 2) is bevestig, en sodra sy gesluit dit kan aangevoer word dat die patroon is gevorm kan word en op die mark. Tik die mark by die opening van die derde kers, wat ons beswil sal wees: Eienskappe van strategie ProFX2 Tipe strategie: Prys Aksie Platform: Metatrader4 munt pare: Enige Trading Tyd: Rondom die klok Tydraamwerk: M5 of hoër word aanbeveel makelaar: Alpari Reëls strategie 3 Kerse: Tik die mark by die opening van die derde kers (na aanleiding van 'n kers op wat 'n pyl), moet die Stogastiese word gerig op die oop posisie. As Stohastic ossillator (5, 3, 3) nie die sein te bevestig (gestuur in die teenoorgestelde rigting, of die rigting dit is nie duidelik) - nie op die mark. As die kerse 1 en 2 visueel baie klein, oor enige impuls kan nie praat nie en gevolglik spreek die mark betree. As die tweede kers is visueel baie groot en staan ​​uit in die grafiek, moenie die mark betree. Stop Loss uitgestal verskeie punte hoër / laer, onderskeidelik, punt hoog of laag eerste kers. Neem Wins - op 'n paar en tydraamwerk vas. Maar meer toepaslik hanteer die derde kers, soos wins en uit 'n handelsmerk vir die sluiting. Verskeie voorbeelde van moontlike pleeg ambagte (gemerk met 'n rooi vertikale lyn): In die argiewe 3Candles. rar: Gratis Aflaai 3 Kerse Wag asseblief, voor te berei ons jou linkForex Verskansing: Hoe om 'n Eenvoudige Winsgewende verskansingstrategie Skep Wanneer handelaars praat oor verskansing, wat hulle dikwels beteken is dat hulle wil om verliese te beperk, maar nog steeds die potensiaal om wins te maak hou. Natuurlik met so 'n geïdealiseerde uitkoms het 'n stewige prys. Eenvoudige, maar doeltreffende verskansing strategieë uiteindelik tot die bogenoemde doel wat jy nodig het om iemand anders om jou daalrisiko te dek te bereik. In hierdie artikel Siek praat oor 'n paar beproefde forex verskansingstrategieë. Die eerste afdeling is 'n inleiding tot die konsep wat jy veilig kan slaan as jy reeds verstaan ​​wat verskansing is alles oor. Die tweede twee afdelings kyk na verskansingstrategieë te beskerm teen daalrisiko. Paar verskansing is 'n strategie wat gekorreleer instrumente in verskillende rigtings ambagte. Dit word gedoen om selfs uit die opbrengs profiel. Opsie verskansing perke daalrisiko deur die gebruik van die oproep of sit opsies. Dit is so naby aan 'n perfekte heining as wat jy kan kry, maar dit kom teen 'n prys soos verduidelik. Wat is Verskansing Verskansing is 'n manier om 'n belegging teen verliese te beskerm. Verskansing kan gebruik word om te beskerm teen 'n negatiewe prys skuif in 'n bate wat jy besit. Dit kan ook gebruik word om te beskerm teen skommelinge in wisselkoerse wanneer 'n bate is geprys in 'n ander geldeenheid om jou eie. Wanneer dink oor 'n verskansingstrategie sy altyd die moeite werd om in gedagte te hou die twee goue reëls: Verskansing altyd 'n koste Theres nie so iets soos 'n perfekte heining Verskansing kan jou help om te slaap in die nag. Maar dit gemoedsrus kom teen 'n koste. 'N verskansingsinstrument strategie sal 'n direkte koste hê. Maar dit kan ook 'n indirekte koste in die sin dat die heining self jou winste kan beperk. Die tweede reël hierbo is ook belangrik. Die enigste seker skans nie te wees in die mark in die eerste plek. Altyd die moeite werd om te dink oor vooraf. Eenvoudige geldeenheid verskansing: Die basiese beginsels Die mees basiese vorm van verskansing is waar 'n belegger wil geldeenheid risiko te verminder. Kom ons sê 'n Amerikaanse belegger koop 'n buitelandse bate dis gedenomineer in Britse pond. Vir eenvoud, kan aanvaar sy 'n maatskappy aandele al in gedagte hou dat die beginsel is dieselfde vir enige ander soort bates. Die tabel hieronder toon die beleggers rekening posisie. Kopiereg afskrif 2016 Forexop Die tabel hierbo toon twee scenario's. In beide die aandeelprys in die plaaslike geldeenheid bly dieselfde. In die eerste scenario, GBP val teen die dollar. Die laer wisselkoers beteken die aandeel is nou net die moeite werd 2460,90. Maar die daling in GBPUSD beteken dat die geldeenheid vorentoe is nou die moeite werd 378,60. Dit neutraliseer presies die verlies in die wisselkoers. Let ook daarop dat indien GBPUSD styg, die teenoorgestelde gebeur. Die aandeel is meer in dollar terme werd, maar dit gewin word geneutraliseer deur 'n ekwivalente verlies op die geldeenheid vorentoe. In die bogenoemde voorbeelde, die aandeelwaarde in GBP dieselfde gebly. Die belegger wat nodig is om die grootte van die vooruitkontrak vooraf weet. Om die geldeenheid verskans effektiewe hou, sal die belegger moet verhoog of die grootte van die vorentoe te verminder met die waarde van die aandeel te pas. Soos hierdie voorbeeld toon, kan geldeenheid verskansing 'n aktiewe sowel as 'n duur proses wees. Verskansingstrategie om onbestendigheid te verminder Omdat verskansing het koste en kan beperk winste, sy altyd belangrik om te vra: Hoekom heining Vir FX handelaars, die besluit oor die vraag of om te verskans is selde duidelike sny. In die meeste gevalle FX handelaars nie hou bates, maar handel verskille in valuta. Dra handelaars is die uitsondering op hierdie. Met 'n drahandel. die handelaar het 'n posisie is om rente te versamel. Die wisselkoers verlies of wins is iets wat die oordrag handelaar moet voorsiening maak vir en is dikwels die grootste risiko. 'N Groot beweging in wisselkoerse kan maklik uit te wis die rente 'n handelaar toeval deur die hou van 'n dra denim. Meer tot die punt dra pare is dikwels onderhewig aan uiterste bewegings soos fondse vloei in en weg van hulle as sentrale bank beleid veranderinge (lees meer). Om hierdie risiko die oordrag handelaar kan iets genaamd omgekeerde dra denim verskansing gebruik te versag. Dit is 'n soort basis handel. Met hierdie strategie, sal die handelaar uit te neem 'n tweede verskansing posisie. Die wat gekies is vir die verskansing posisie paar is een wat sterk korrelasie met die oordrag paar maar allergrootste moet die ruil belangstelling aansienlik laer wees het. Dra paar verskansing voorbeeld: Basis handel Neem die volgende voorbeeld. Die paar NZDCHF gee tans 'n netto rente van 3,39. Nou moet ons 'n verskansing paar vind dat 1) sterk korreleer met NZDCHF en 2) het 'n laer rente op die vereiste handel kant. Die gebruik van hierdie gratis FX verskansing instrument die volgende pare is uit getrek as kandidate. Kopiereg afskrif 2016 Forexop Carry verskansing met opsies Verskansing met behulp van 'n verrekening paar het beperkings. Eerstens, korrelasies tussen munt pare is voortdurend in beweging. Daar is geen waarborg dat die verhouding wat gesien aan die begin sal hou vir 'n lang en in werklikheid is dit kan selfs omgekeerde oor sekere tydperke. Dit beteken dat twee verskansing eintlik risiko kan verhoog nie verminder nie. Vir meer betroubaar verskansingstrategieë die gebruik van opsies is nodig. Uit te koop van die geld opsies Een verskansing benadering is om te koop uit die geld opsies om die nadeel in die drahandel dek. In die voorbeeld hierbo 'n uit die geld opsie op NZDCHF sal gekoop word om die daalrisiko te beperk. Die rede vir die gebruik van 'n uit die geld is dat die opsie premie (koste) is laer, maar dit bied steeds die oordrag handelaar beskerming teen 'n ernstige drawdown. Verkoop gedek opsies Soos 'n alternatief vir verskansing kan jy bedekte oproep opsies te verkoop. Hierdie benadering sal nie verskaf enige nadeel beskerming. Maar as skrywer van die opsie wat u sak die opsie premie en hoop dat dit waardeloos sal verval. Vir 'n kort oproep gebeur dit as die prys val of bly dieselfde. Natuurlik as die prys te ver val, sal jy verloor op die onderliggende posisie. Maar die versamel van voortdurend skryf gedek oproepe premie kan aansienlike en meer as genoeg om nadeel verliese vergoed word. As die prys styg sal jy het om uit te betaal op die oproep youve geskryf. Maar hierdie koste sal gedek word deur 'n styging in die waarde van die onderliggende, in die voorbeeld NZDCHF. Verskansing met afgeleide instrumente is 'n gevorderde strategie en moet slegs gedoen word indien daar ten volle te verstaan ​​wat jy doen. Die volgende hoofstuk ondersoek verskansing met opsies in meer besonderhede. Nadeel beskerming deur FX Opsies Wat die meeste handelaars regtig wil wanneer hulle praat oor verskansing is om beskerming teen verlies, maar het steeds die moontlikheid om 'n wins te maak. As die doel is om 'n paar onderstebo hou, Theres net een manier om hierdie en dis doen deur die gebruik van opsies. Wanneer verskansing 'n posisie met 'n gekorreleer instrument, wanneer 'n mens gaan om die ander gaan. Opsies is anders. Hulle het 'n asimmetriese payoff. Die opsie sal betaal wanneer die onderliggende gaan in een rigting, maar kanselleer wanneer dit gaan in die teenoorgestelde rigting. Eerste paar basiese opsie terminologie. 'N koper van 'n opsie is die persoon wat beskerming risiko. Die verkoper (ook bekend as skrywer) is die persoon wat daardie beskerming. Die terminologie lang en kort is ook algemeen. So om te beskerm teen GBPUSD val jy wil koop (gaan lank) 'n GBPUSD sit opsie. 'N put sal betaal as die prys val, maar kanselleer indien dit styg. Aan die ander kant as jy kort GBPUSD, te beskerm teen dit styg is, youd koop 'n koopopsie. Vir meer inligting oor handel opsies te sien hierdie handleiding. Basiese verskansingstrategie behulp verkoopopsies Neem die volgende voorbeeld. 'N handelaar het die volgende lang posisie in GBPUSD. Kopiereg afskrif 2016 Forexop Die prys het reeds gedaal sedert hy in so posisie is nou deur 70. Die handelaar wil beskerm teen verdere dalings maar wil die posisie oop in die hoop dat GBPUSD 'n groot skuif na die onderstebo sal hou. Om dit te verskans struktureer, koop hy 'n GBPUSD verkoopopsie. Die opsie transaksie is soos volg: Die verkoopopsie sal uitbetaal indien die prys van GBPUSD hieronder val 1,5000. Dit staan ​​bekend as die trefprys. As die prys is hoër as 1,500 op die vervaldatum, sal die verkoopopsie verval waardeloos. Bogenoemde transaksie sal die verlies van die handel te 100 pitte te beperk. In die ergste geval scenario sal die handelaar verloor 190,59. Dit sluit in die 90,59 koste van die opsie. Die onderstebo wins is onbeperk. Figuur 2: verskansings lang GBPUSD met 'n verkoopopsie Die opsie het geen intrinsieke waarde wanneer die handelaar koop dit. Dit is 'n uit die opsie geld. Die tydwaarde, of premie is daar die feit dat die prys kan daal en die opsie kan dus gaan in die geld te weerspieël. Die handelaar betaal 90,59 vir hierdie voorreg besig nadeel te beskerm. Hierdie premie gaan na die verkoper van die opsie (die skrywer). Let daarop dat die bogenoemde struktuur van 'n put plus 'n lang in die onderliggende dieselfde afbetaal as 'n lang koopopsie. Opsie verkoop Strategieë: 'n handleiding Hoekom verkoop Options skryf ontbloot opsies het die tradisionele konnotasie van die optel van vernikkelt. Verkoop Options hoeveel Marge Moet ek nodig het wanneer die verkoop van opsies (skriftelik), 'n belangrike oorweging is die marge vereiste. Korrekte beplanning. Die skep van 'n Eenvoudige Winsgewende verskansingstrategie Wanneer handelaars praat oor verskansing, wat hulle dikwels beteken is dat hulle wil om verliese te beperk, maar nog steeds te hou. Hoe om toe te gee Verbeter met gedek oproepe en sit Skryf gedek oproepe kan die totale opbrengs op andersins redelik staties handel posisies te verhoog. Dit. Opsie Smeer Strategieë n basiese krediet verspreiding behels die verkoop van 'n out-of-the-geld opsie en terselfdertyd die aankoop van 'n. Hoe om 'n opsie Straddle, Strangle en Butterfly In baie volatiel en onseker markte wat ons sien van wyle Skep, stop verliese kan nie altyd staatgemaak. FX Afgeleides: Die gebruik van Open Interest Indicators Geld voorspelers en termynkontrakte is waar handelaars eens die koers vir die uitruil van twee geldeenhede teen 'n given. Sharing my winsgewend en eenvoudige strategie hi almal handelaars ek besluit om my handel strategie Ek hoop regtig jy sal soos deel en geniet die gebruik daarvan . Eerstens jammer vir my swak Engels. maar miskien skryf ek kan dit verbeter. heheh Hierdie stelsel is tot nou toe heeltemal hand, maar as iemand wil 'n paar st ons kan daaroor praat en skep dit skep, sal dit wonderlik Ek gebruik hierdie strategie deur 4 -5 jaar oud wees en ek kan regtig sê sy baie winsgewend, by minste 30 of meer per maand, sy nie die geval is maak jy te veel beklemtoon oorsaak dit verwys na grafiek 4H. Ek sal probeer om dit te verduidelik, maar die beelde sal. Ek dont wil voorwerp oor jou metode, maar diegene wat wil oop 3 of 4 posisie per week beter handel vir voorraad of 'n ander mark, want een van die voordele van Forex mark is die vermoë om meer as ander mark en handelaars handel hier (gemiddelde Forex mark) vir verhandeling in enige oomblik en probeer om geleentheid om handel te dryf vind en kan geld maak ek dink jy misverstaan ​​Forex met ander markte Jammer buddy maar dis net plain verkeerd lol. Net omdat die hefboom in forex kan 'n hoër hoeveelheid ambagte as ander markte (dws. Sekuriteite), beteken nie die geval is, behoort jy. Oor-handel is 'n forex handelaars grootste vyand en elke suksesvolle forex handelaar sal getuig dat. As jy in en uit die mark met 'n hoë waarskynlikheid setups in 3-4 kan posisioneer per week, wat wonders sal doen om jou handel sielkunde en mentaliteit wanneer die handel hoër baie groottes, saam met ander voordele. hi almal handelaars ek besluit om my handel strategie te deel Ek hoop regtig jy sal hou en geniet om dit te gebruik. Eerstens jammer vir my swak Engels. maar miskien skryf ek kan dit verbeter. heheh Hierdie stelsel is tot nou toe heeltemal hand, maar as iemand wil 'n paar st ons kan daaroor praat en skep dit skep, sal dit wonderlik Ek gebruik hierdie strategie deur 4 -5 jaar oud wees en ek kan regtig sê sy baie winsgewend, by minste 30 of meer per maand, sy nie die geval is maak jy te veel beklemtoon oorsaak dit verwys na grafiek 4H. Ek sal probeer om dit te verduidelik, maar die beelde sal. Dit lyk interessant. Ek kan baie goed verstaan ​​die deel met die aangaan. Ek dink ons ​​moet oorskakel na ander tydraamwerk en kyk vir 'n geleentheid. quotstrong min of maxquot is die ander onduidelik deel hi almal handelaars ek besluit om my handel strategie te deel Ek hoop regtig jy sal hou en geniet om dit te gebruik. Eerstens jammer vir my swak Engels. maar miskien skryf ek kan dit verbeter. heheh Hierdie stelsel is tot nou toe heeltemal hand, maar as iemand wil 'n paar st ons kan daaroor praat en skep dit skep, sal dit wonderlik Ek gebruik hierdie strategie deur 4 -5 jaar oud wees en ek kan regtig sê sy baie winsgewend, by minste 30 of meer per maand, sy nie die geval is maak jy te veel beklemtoon oorsaak dit verwys na grafiek 4H. Ek sal probeer om dit te verduidelik, maar die beelde sal. Ek sien in al jou drade jy begin is dit omdat EA vir verhandeling. glo my daar is geen EA wat sal jy ryk dieselfde jy reeds maak, as gevolg van jou wins van 30 per maand verlede jaar ahahahahahah. julle so lekker man. Daarom sal ek bewys iets vir jou. jy my betaal. ahahahah. Ek is nie hier om 'n paar bewyse gee. im hier om my strategie te deel, as jy belangstel ok is, indien nie, is dit jou probleem, behoefte i dont jy my glo. As jy belangstel om hierdie strategie. probeer om dit te verstaan, dan toets dit op 'n demo rekening. In hierdie forum het ek geleer 'n klomp dinge. so al wat ek wil hê, is om iets terug te keer, om hierdie rede het ek deel my strategie, as iemand is regtig belangstel om dit wat ek kan voortgaan, anders jammer vir die steur Nepul hi asseblief voort om jou grafiek te deel. Ek dink dit is wat Im op soek na. Dankie dankie vir die vrae. 1) dit werk op alle tydsraamwerke, by the way soos jy kan sien jou stop verlies min of meer dieselfde bly rukkie neem wins verandering, as jy 'n groot jagter vind op 'n 15 min moet jy 3-4 pitte waag, om te neem 10 -15, terwyl as jy dit doen op 'n 4H jy moet 3-4 pitte risiko, maar jy kan ook verdien 30-40 pips. so sy meer winsgewend op groter tydraamwerk. Hierdie strategie kom van termynmark, kan jy ook gebruik in forex met byna al die munt pare. 2) Vandag het ek sal plaas 'n paar foto's om jou te help om beter te verstaan ​​wat ek bedoel with. A eenvoudige, maar winsgewende strategie 'n Goed gebalanseerde handel strategie en plan is die uiteindelike sleutel tot konsekwent langtermyn winsgewendheid, want dit kan handelaars om munt te slaan uit hul voorsprong sonder emosies dag in en dag uit. Vandag se post is die aanbieding van julle 'n winsgewende en vaste handel swing strategie op die 4-uur grafiek. Dit is dus noodsaaklik om noukeurig volg saam en maak seker dat al die stappe verstaan. Let wel: Daar is 'n belangrike taak wat ons wil u vra om te voltooi, in ruil vir toegang tot hierdie winsgewende strategie. Ons wil hê jy moet aanpas en toets dit met jou eie idees. Op dié manier kan ons 'n beter strategie met meer winste of meer wisselvalligheid miskien bou. As jy op soek is na 'n strategie wat intraday taktiek gebruik in plaas daarvan, maak seker dat die vorige uitgawe van intra-dag handel 101 hier lees. STATISTIEK VAN opstel van die eerste ding wat ons wil deel met jou is die besonderhede van die prestasie van die strategie. Ons moet seker maak dat jy hierdie opstelling ernstig neem en waardeer die waarde verskaf in hierdie artikel. Daarom, laat ons kyk na die statistieke van die EURAUD terug toets in die hele 2013: 1) Trail stop Prabolic: 13.8 eenhede van risiko / 0,39 per handel 2) Trail stop Tenkan: 43.9 eenhede van risiko / 1.25 per handel 3) Die gemiddelde loon (half Paraboliese en half via Tenkan) is 28,86 eenhede van risiko / 0,82 per handel 4) Dit beteken dat as 'n handelaar is gevaar vir 1 per handel, die wins is 28,86. 5) 35 ambagte geneem Ek is seker ons het jou aandag nou. Ons raai om aandag te skenk, want die statistieke te kry selfs beter Die oorblywende statistieke word bereken op die basis van scenario 3: a) 17 oorwinnings en 18 verliese vir ongeveer 50 8211 50 b) Die gemiddelde oorwinning was 3.2 en die gemiddelde verlies was -0,58 c) die wins faktor was dus 3.2 / 0.58 5.55 () d) Daar was 10 ambagte uit die 17 wat 1 eenheid van beloning of meer e gemaak) Daar was net 4 ambagte uit 18 wat vir 'n volle verlies Wanneer elke eenheid gesluit van verlies vergoed met 5,5 eenhede van beloning en ongeveer 50 van die ambagte is oorwinnings, dan natuurlik die strategie gaan trek in wins. Die strategie is uniek in staat om 'n lang lopies en groot oorwinnings te vang. Nie net het die prestasie show ster stabiliteit, maar daar is ook ander voordele sowel: 1) eenvoud eenvoudige reëls wat nie eis om te implementeer 2) Die strategie kan regtig ry lang op momentum. Genoeg gesê oor die besonderhede van die prestasie van hierdie strategie, so dit is tyd om aan te beweeg en die reëls en idees agter hierdie konsep te verduidelik. Hier is die basiese besonderhede in verband met die strategie: Ons doel was om 'n swaai strategie wat aktief verhandel kan word deur alle vorme van handelaars van beginners tot baie ervare mense te skep. Soos altyd, ons enigste fokus is op tegniese ontleding. Die diskresionêre element is beperk om te verseker dat ons reëls is glashelder vir alle handelaars. Die belangrikste krag van ons strategie sal wees om te kapitaliseer op trending breek outs. Daarom is die strategie gefokus op die handel met die tendens, maar dit sal net een keer raam: die 4-uur grafiek. Ons gereedskap en aanwysers is eenvoudig: a) Paraboliese instellings 2 groen kolle b) Paraboliese instellings 5 ​​pers kolle c) Ichimoku aanwyser: Tenkan-sen / Tenkan rooi lyn d) Ichimoku aanwyser: Kijun-sen / Kijun blou line8217 Soos 'n padkaart en gebou blok vir die bou van 'n strategie, gebruik ons ​​die artikels 8220how 'n handel strategie deel 1 8221 en 8220part 2 0,8221 bou Hierdie model is 'n tjek lys van die 5 stappe voor en tydens die inskrywing. T Trend O Opportunity F Filters T sneller EM Entry Metode Al hierdie stappe sal hier een hersien word deur een van hierdie swaai strategie. Die 4-uur grafiek word gebruik vir al die 5 stappe, behalwe die filter grafiek wat die daaglikse tyd raam gebruik. DEEL 1 OMSKRYWING TREND Hierdie strategie gebruik die Tenkan en die Kijun lyne vir tendens definisie doeleindes. Die Tenkan en Kijun lyne is deel van die Ichimoku aanwyser, maar die oorblywende 3 dele van die aanwyser verwyder (asseblief meer hier lees oor die Ichimoku aanwyser). Die strategie moet Tenkan en die Kijun om in lyn gebring word aan die een kant: a. Wanneer die Tenkan is bo die Kijun 8211 lomp vooroordeel b. Wanneer die Tenkan is onder die Kijun 8211 lomp vooroordeel c. Wanneer die Tenkan is gelyk aan die Kijun - range Dit is 'n lieflike, eenvoudige en doeltreffende manier om te meet die tendens. Trading moet nie ingewikkeld of hoë vlak wiskundige om winsgewend te maak. DEEL 2 GELEENTHEID Die geleentheid is geldig wanneer die Tenkan het 'n hoek: a. 'N opwaartse helling hoek beteken opwaartse momentum b. A se afwaartse hoek beteken afwaartse momentum c. 'N plat hoek beteken dat geen tendens / reeks omgewing en geen momentum Die tendens en geleentheid moet word in lyn met dieselfde kant voor 'n handelaar kan voortgaan met die volgende stap. A) Bullish tendens en lomp geleentheid b) of lomp tendens en lomp geleentheid: Dit kan óf. In die kiekie hieronder is 'n voorbeeld van wanneer 'n geldeenheid het momentum aan onderstebo, nadeel of geen newe-(plat). Die filter gebruik die daaglikse grafiek om te kyk of enige tendens en momentum voor groot struikelblokke soos daaglikse tops en bottoms. Indien ja, en die prys is te naby (genoeg spasie na SampR) dan is dit paar en potensiële handel setup sal uitgefiltreer en geïgnoreer. Wanneer die toets van die strategie is geen filters wat gebruik word, wat beteken dat die statistieke toon die bruto prestasie. Die resultate kan moontlik verbeter word met filters. Die filter stappe hou ons fokus op geldig setups en maak seker ons verstand is nie overtrading. Filters is baie belangrik vir die maak van jou handel meer winsgewend te maak. Die sneller is die oomblik dat die handelaar is wag vir: prys het sy verwag ontwikkeling bevestig en 'n handelaar is 'n stap weg van die ingang. Die vakbond is nie net 'n potensiële handel setup maar dit naby aan om 'n werklike handel. Hierdie strategie gebruik die volgende snellers: 1) Vir 'n lomp tendens en lomp geleentheid: die prys moet deurbreek een van die twee Paraboliese vlakke aan die onderstebo (paraboliese bo prys) 2) Vir 'n lomp tendens en lomp geleentheid: die prys moet deurbreek een van die twee paraboliese vlakke aan die negatiewe kant (paraboliese onder prys). Groen kolletjies beteken paraboliese met 'n waarde 2, terwyl pers kolle beteken paraboliese met 'n waarde van 5. Die sneller beteken volle waarskuwing vir die handelaar as die oomblik van toetrede spirale nader DEEL 5 invoer metode Die inskrywing metode is 'n onmiddellike mark orde sodra die kers sluit. Daar is 'n belangrike element wat moet bevestig voordat 'n inskrywing is geneem: die einde van die kers moet naby wees (binne 40) die kers uiterste (in die rigting van die breek uit), wat beteken: a) 'n onderstebo tempo moet vergesel met 'n noue naby die hoë b) 'n nadeel tempo moet vergesel met 'n noue naby die lae. Vals breakouts dikwels geneig om groot-grootte Wicks het op breek uit. Deur te wag vir die kers aan te sluit, kan die handelaar te vermy hierdie potensiële valse breakouts en bly in beheer van hul handel plan. Die inskrywing is die keerpunt, maar dit kan nooit verkeerd kritieke voor die opening van die posisie te wees. Die stop verlies maak gebruik van die tops en bottoms uit die 4-uur grafiek. Die tops en bottoms is kerse wat die hoogste of laagste kerse binne 'n groep van 'n minimum van 5 kerse is. Die neem wins gebruik 'n spoor stop verlies. Die hoofroete is 'n afrit op 'n crossover van die Tenkan en Kijun na die teenoorgestelde kant plus 'n kers stok naby aan die teenoorgestelde kant van die Tenkan lyn (vir verlang steek om nadeel vir 'n kort kruis onderstebo). Nog 'n roete stop verlies wat gebruik kan word vir diskresionêre doeleindes is die paraboliese waarde 2: sodra die paraboliese word geplaas op die teenoorgestelde kant van die prys dan die handel is onmiddellik gesluit. Dit sluit die reëls en verduideliking van die strategie 201. Ons hoop jy geniet die rit Maar nou is dit jou beurt Ons benodig u insette oor hierdie strategie: Wat is die grootste voordeel vir hierdie strategie Wat is sy swakste punt Wat is sy grootste verbetering punt Doen jy wil die strategie Laat ons weet daar onder Laaste maar nie die minste nie, maak seker dat die strategie reëls ooreenstem met jou eie handel sielkunde aan die kanse dat die reëls effektief geïmplementeer word verhoog. Dankie vir die tyd geneem het om ons poste gelees, en ook vir hierdie artikel deel met jou kennisse. Ons wens u Gelukkige Trading Disclaimer: Trading Forex op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het.


No comments:

Post a Comment