Tuesday, October 4, 2016

Forex Pro Lot Size Calculator

Die keuse van 'n Lot Grootte Opdateer 8 Junie 2016 Baie verwys na die kleinste beskikbare handel grootte wat jy kan plaas wanneer die handel die Forex mark. Tipies, sal makelaars verwys na baie inkremente van 1000 of 'n mikro lot. Dit is belangrik om dit baie grootte direk daarop impak van die risiko wat jy neem. Daarom vind die beste baie grootte met 'n instrument soos 'n risikobestuur sakrekenaar of iets met 'n verlangde uitset kan jou help om die gewenste baie grootte gebaseer op die grootte van jou huidige rekeninge te bepaal, of praktyk of live, sowel as jou help om te verstaan ​​die bedrag wat jy wil waag. Lot grootte direk impak hoeveel 'n mark skuif invloed op jou rekeninge sodat 100 pit skuif op 'n klein handel nie naastenby so baie sal voel as dieselfde honderd pit skuif op 'n baie groot handel grootte. Hier is 'n definisie van verskillende lot groottes sal jy oor in jou handel loopbaan kom, asook 'n nuttige vergelyking geleen van een van die mees gerespekteerde boeke in die handel besigheid. Mikro baie is die kleinste verhandelbaar baie beskikbaar met die meeste makelaars. 'N Mikro baie is 'n baie 1000 eenhede van jou rekeningkundige befondsing geldeenheid. Indien jou rekening is befonds in Amerikaanse dollar 'n mikro baie is 1000 waarde van die basis-geldeenheid wat jy wil om handel te dryf. As jy handel dryf 'n dollar gebaseer paar, sal 1 pit gelyk aan 10 sent wees. Mikro baie baie goed vir beginners wat nodig het om meer op sy gemak, terwyl die handel. Voordat mikro baie, was daar mini baie. 'N Mini baie is 10,000 eenhede van jou rekening befondsing geldeenheid. As jy 'n dollar-gebaseerde rekening handel dryf en handel 'n dollar gebaseer paar, sal elke pit in 'n bedryf ter waarde van sowat 1. wees as jy 'n beginner en jy wil om te begin handel met behulp van mini baie goed gekapitaliseer. 1 per pit lyk soos 'n klein hoeveelheid, maar in forex, die mark kan 100 pitte in 'n dag, selfs in 'n uur beweeg, soms. As die mark beweeg teen jou, dit is 'n 100 te verloor. It39s aan jou om te besluit jou uiteindelike risikotoleransie, maar om 'n mini-rekening handel, moet jy begin met ten minste 2000 tot gerusstelling wees. Die gebruik van Standard Baie 'n Standaard baie is 'n 100k eenheid lot. Dit is 'n 100,000 handel as jy handel dryf in dollars. Die gemiddelde grootte pit vir standaard baie is 10 per pit. Dit is beter onthou word as 'n 100 verlies wanneer jy net af 10 pitte. Standard baie is vir institusionele-grootte rekeninge. Dit beteken dat jy 25,000 of meer ambagte met die standaard baie maak. Die meeste buitelandse valuta handelaars wat jy afkom gaan word handel mini persele of mikro baie. Dit mag dalk nie glansryke, maar binne perke te hou jou baie grootte vir jou rekening grootte sal jou help om langtermyn te oorleef. 'N nuttige Visualisering As jy die plesier van die lees van Markus Douglas39 beurs in die Sone gehad. jy kan die analogie hy bied aan handelaars hy afgerig wat gedeel word in die boek onthou. In kort, hy beveel die lot grootte wat jy handel dryf en hoe 'n mark skuif jy sou raak om die bedrag van ondersteuning wat jy het onder jou terwyl loop oor 'n vallei toe iets onverwags gebeur likening. Uit te brei op hierdie voorbeeld, sou 'n baie klein handel grootte relatief tot jou rekeninge soos loop oor 'n vallei op 'n baie wye en stabiele brug waar min jy sou versteur selfs al was daar 'n storm of swaar reën. Stel jou nou voor dat hoe groter die handel jy hoe kleiner die ondersteuning of pad te plaas onder jou raak. Wanneer jy 'n baie groot handel grootte relatief tot jou rekeninge te plaas, die pad kry as nou as 'n stywe tou draad, sodanig dat enige klein beweging in die mark baie soos 'n rukwind in die voorbeeld, kan 'n handelaar stuur die punt van geen terugkeer Geredigeer deur Tyler YellLot grootte sakrekenaar vir 'n goeie geldbestuur geword Oktober 2007 Status: my brein het 'n wil van sy eie 166 poste in my skatting, 80 van die drade op stelsels blyk te bespreek om die beste toegang eerder as die bespreking van geld bestuur. Vir my is dit lyk 'n bietjie misplaaste want selfs sub-optimale inskrywings baie winsgewend met die regte geld bestuur kan word. Meer moeite geplaas in die bestuur van geld, die berekening van 'n optimale stop-verlies en beperking van verliese sal lei tot groter winste langtermyn vir jou. Wanneer jy frases soos quotonly risiko 2quot hoor wat beteken dit vir jou Is dit gebruik 2 van jou aandele te geldeenheid te koop Beteken dit beteken net toelaat 2 van jou aandele te wees aan die risiko van verlies Is die gewaag bedrag sluit winste uit oop ambagte en hoe weet jy wat keerverlies om te gebruik As jy 'n stop verlies van 30 pitte, wat moet jou baie grootte wees As jy net wil waag 2 maar moet 'n 100 pit stop verlies, wat moet jou baie grootte wees as jy wil soos antwoorde op hierdie vrae dan miskien die persentasie van ekwiteit model kan wees vir jou. Hoekom gebruik die persentasie aandele af Die gebruik van hierdie model, net jy die risiko 'n persentasie van jou aandele op elke posisie wat beteken dat jou risiko is eweredig aan jou aandele en op voorwaarde dat jy hou by stop-verlies wat jy kies, is beskerm teen finansiële ondergang en het net die potensiaal om die gewaag bedrag verloor. Byvoorbeeld, met behulp van die sigblad aangeheg, as jy 5 van 500 aandele is gevaar met 'n 40 pit stop verlies jou lot grootte sou 0,06 van 'n baie wees. As jou aandele was 100,000 met dieselfde risiko en stop verlies jou lot grootte sou 12. So wees, deur seker te maak dat jy 'n persentasie van die aandele toe te ken aan 'n handelsmerk en dan bepaal die lot grootte van jou keerverlies pit grootte, jy verseker dat jy handel met jou oë oop en skakel raaiwerk. Ek gebruik hierdie blad om baie groottes bereken vir 'n handelsmerk van risiko en keerverlies pitte. Dit kan gebruik word vir enige geldeenheid paar, maar jy nodig sou wees om die verspreiding en neut waarde vir jou geld aan te pas. As die risiko is te hoog pas dit dan daarvolgens. 'N groter stop verlies verminder jou wins en pas die lot grootte dienooreenkomstig. As jy graag 'n stop verlies agter 'n fibo vlak of 'n ondersteuningsgroep / weerstandvlak plaas gee dan jou stop verlies pitte in die sigblad en die sigblad sal jy die ooreenstemmende baie grootte vir jou risiko te gee. Dit veronderstel 1 standaard baie is 100,000, so as jy 'n ander baie grootte gebruik die pas dit dienooreenkomstig. Hoe werk dit Dit neem net jou aandele, risiko, neut waarde, verspreiding en stop verlies vir die lot grootte te bereken. Dit gee jou ook 1/5 baie groottes, sodat jy verskeie bestellings kan plaas vir skalering in of uit. Voorbeeld Jy het 5000 in ekwiteit en wil waag 5. Die pit waarde is 10 op 'n standaard baie en jou versprei is 3 pitte (EUR / USD). Jou stop verlies is 35 pitte. Wat moet die lot grootte vir jou bestelling wees Antwoord: 0.66 (ongeveer). Die sigblad kan ook gebruik word as 'n saamgestelde gereed rekentoestel om te wys hoe klein winste (30 pitte) baie vinnig kan vererger tot 'n aansienlike opbrengste. Im oop vir voorstelle en maniere om die sigblad te verbeter, so as jy enige idees of maniere om dit te verbeter, dan moet jy my te laat weet. Die sigblad het 'n wagwoord om die formules te beskerm teen per ongeluk verander, so as jy wil die formules verander dan die vel met 'n wagwoord te ontsluit. Ek is tans lees 'n baie goeie boek oor MM en gevind jou Excel vel baie nuttig. Maar ek dont weet hoe om dit te gebruik om akkuraat te wees, laat my vra vrae sodat ek kan seker wees om nie te verwar hoe om jou vel te gebruik: 1 Byvoorbeeld: Vlak 1 aandele is 500 dollar en quottargetquot is tot 30 pitte te kry , maar ek versamel meer pitte en kry tot 45 pitte. - Vlak 2 aandele was veronderstel om 530 dollar, maar my huidige aandele werklike vlak is nou 545 dollar, wat moet ek doen ek reg vlak 2 aandele aan die 545 dollar of net hou oor die beplande quotmapquot en handel as geteikende volgende vlak, die ekstra pitte help om te spring in die volgende vlak vinniger. Hoop dit sin maak, sodat jy my vraag kan verstaan. Ek het n paar meer vrae, maar verkies om stap vir stap te gaan. Dit is 'n goeie vraag. Ek korrigeer net die volgende vlak. gewoonlik op 'n daaglikse basis. Die vlakke is net 'n riglyn. in jou geval, sal jy die vlak 2 gelykheid te 545 stel omdat die persentasie van ekwiteit bepaal jou lot size. Welcome te soen Futures Hierdie webwerf is toegewy tot die verskaffing van die hoogste gehalte onderwys en inligting met betrekking tot die verhandeling van aandele, termynkontrakte en forex produkte . Met die onlangse vooruitgang in rekenkracht en groeiende toegang tot die internet, miljoene gebruikers is nou in staat om aan te sluit op die finansiële markte regoor die wêreld. Ons hoop dat jy 'n paar dinge leer en die tyd neem om met ander gaste en lede in ons forum. Wat is aandele, termynkontrakte en forex Kom ons begin met voorrade. Die meeste van ons is vertroud met aandele wat basies 'n klein stukkie van eienaarskap in 'n maatskappy. Ek onthou toe ek klein was my vriend het my vertel hy besit aandele in Disney. Toe ek my ouers gevra wat dit beteken hulle het vir my gesê hy besit 'n klein gedeelte van Disney en ek foto 'n bietjie hoek van Disney World dat sy en sy alleen was. Boy was ek jaloers Natuurlik is dit nie presies hoe voorraad eienaarskap werke nie, maar dit is 'n figuurlike voorbeeld. Deur die besit van voorraad wat jy wel 'n stukkie van die maatskappy en 'n klein stukkie van enige eiendom of bates wat maatskappy het besit. Daar is drie maniere waarop jy kan geld maak (of verloor) geld deur handelsvoorraad: Koop voorraad teen 'n lae prys en verkoop dit teen 'n hoër prys vashou jou voorraad en die maatskappy kan dividende wat 'n kontant uitbetaling betaal om jou Kort verkoop 8211 as jy dink die aandele prys sal daal jy kan in wese leen die voorraad van jou makelaar, verkoop dit teen 'n huidige prys, en dan weer die koop van die voorraad teen 'n laer prys en gee dit terug aan jou makelaar. Jy sak die verskil. Wees versigtig van risiko. Elkeen van hierdie opsies is uiters riskant vir 'n kort termyn (minder as 1 jaar) van-beurs. Die veiligste strategie om geld handel aandele maak is om voorraad te koop in 'n stewige maatskappy en vashou dit vir ten minste 'n paar jaar. Lees meer oor voorraad trading8230. Wat is Futures Futures is kontrakte tussen 'n koper en 'n verkoper en hulle is nog 'n tipe van finansiële instrument wat jy kan aanlyn handel. In teenstelling met aandele, termynkontrakte is 'n belofte om iets te koop in die toekoms (that8217s hoe hulle hul naam). 'N Paar voorbeelde van termynkontrakte is goud, olie, munt, en graan. 'N bietjie geskiedenis. Die eerste termynbeurs mark was die Dojima Rice Exchange in Japan in die ca 1730, om die behoeftes van Samurai ontmoet whobeing betaal rys, en ná 'n reeks van slegte harvestsneeded n stabiele omskakeling na kontant. So jy sien, termynkontrakte kan mense help en maatskappye te verminder risiko deur wat hulle toelaat om 'n goeie op 'n op prys in die toekoms ooreengekom koop of te verkoop (soos olie). Lees meer oor futures trading8230 .. Wat is Forex Die valutamark buitelandse valuta is ook bekend as 8220forex8221. Dit is 'n hoogs vloeibare mark wat 24 uur per dag 6 dae per week handel dryf. Die forex mark kan groot organisasies soos maatskappye, banke, of selfs nasies om munt te ruil. Tipies van 'n koper van een geldeenheid sal betaal vir hul transaksie met 'n ander geldeenheid. Die prys van daardie transaksie sal die wisselkoers wees. As jy miljoene transaksies per dag te doen, sal die wisselkoers wissel. Beleggers het gevang op hierdie en gebruik die wisselende koers as 'n metode om geld te maak. Daar is baie makelaars wat die gemiddelde persoon (ek en jy) sal toelaat om handel te dryf in die forex mark. Wees versigtig 8211 die bedrag van die hefboom wat gebruik word in forex kan baie hoog wees. Dit beteken dat jou makelaar kan laat 'n handelsmerk oop vir 100 keer meer as wat jy in jou rekening. Ek stel voor dat almal gebruik 'n goeie forex baie grootte sakrekenaar om 'n veilige bedrag te bepaal om handel te dryf. Hefboom kan 'n tweesnydende swaard sodat jy maak of verloor 'n groot deel van die geld baie vinnig wees. Lees meer oor forex82308230. Omtrent die webtuiste eienaar: Behalwe as 'n sake-eienaar en belegger, Brad is ook 'n geregistreerde patent agent en ingedien het meer as 500 patente. Brad is die skepper van die vrye patent sjabloon en die voorbeeld vir voorlopige patent op die PatenFile website. Forex Sakrekenaars 8211 Posisie Grootte, Pip Waarde, Marge, ruil en Wins Sakrekenaar Posisie Grootte Sakrekenaar: As 'n forex handelaar, soms moet jy 'n paar te maak berekeninge. Een van die belangrikste ding wat jy hoef te bereken is die posisie grootte. Om die reëls geld bestuur te volg, wat jy hoef te weet hoeveel risiko wat jy neem in elke posisie, en om dit te doen, moet jy in staat wees om jou posisie grootte te bereken op grond van jou rekening balans en die handel stop verlies grootte. Die onderstaande sakrekenaar maak die werk baie makliker en vinniger. Lees ook my geld bestuur artikel vir meer inligting oor hierdie belangrike onderwerp te leer: Gebruik die onderstaande sakrekenaar om te weet hoeveel geld elke pit maak vir jou terwyl handel verskillende munt pare: Gebruik die onderstaande sakrekenaar om te weet hoeveel marge word vir elke posisie: swap. Roll of Interest Calculator: Gebruik die onderstaande sakrekenaar om te weet hoeveel ruil wat jy hoef te betaal, of jy sal ontvang vir die handel verskillende munt pare: Gebruik die onderstaande sakrekenaar om te weet hoeveel geld jy handel verskillende geldeenheid paar sal maak: Of jy dink jy kan , of jy dink jy kan nie, jy is reg. - Henry Ford Wees lief vir jou baie grootte sakrekenaar. Hou aan met die goeie werk gee ons asseblief die soortgelyke sakrekenaar vir aandele, termynkontrakte en opsies, indien moontlik danksy Hi Chris, baie dankie vir hierdie sakrekenaars. Ek het myself bekend gestel aan Forex wêreld net 2 maande gelede en ek is verslaaf. Ek het gehoor van mense blaas hul rekeninge so ek hou van 'n sterk blad op risikobestuur selfs op my demo rekening. So as ek begin met 'n balans 1000 rekening vir risiko toleransie van 2, en SL100 pitte, ek kan net 'n posisie van 0,02 BAIE (of 2000 eenhede of 2 mikro baie) oop te maak. Dis 'n baie klein posisie te open. Ek het ook omgekeerde bereken en gevind dat 'n posisie van 1 baie grootte, (met dieselfde 2 risiko en SL100 pitte) oopmaak, moet ons 'n rekening balans van 50,000 het Daar is geen manier wat ek moet 'n posisie van oral in die buurt 1 BAIE oop met 1000 rekening as ek wil behoorlike risikobestuur te voer. So beginner handelaars sal handel baie klein baie groottes tot hul rekening aansienlik gegroei. Vir 1 baie grootte, 50 pitte wins 500 vir 0,01 baie grootte, 50 pitte wins 5 Maar ek dink net stadig maar seker wen die wedloop. Chris, hierdie sakrekenaars is van onskatbare waarde as ek dit sien. Baie dankie vir die verskaffing van hulle. Een kommer / verwarring: Die Pip Waarde Sakrekenaar seleksie pare verskyn ietwat beperk te wees, dit wil sê, ek het nie die CAD / JPY paar af sien in die vervolg. Is Hy nie miskien 'n probleem met my leser of is dit die sakrekenaar U insette asseblief. Vriendelike groete, en baie dankie Chris Pottorff U is welkom. Dit moet die sakrekenaar probleem wees, want dit is nog nie opgedateer vir so 'n lang tyd. Ons sal dit op te los. Dankie. Ek het 'n sell posisie USDJPY 1000 eenhede (200: 1) en die 8216Used Mr8217 is 14. I8217m nie seker hoe hierdie syfer word bereken in 'n kort posisie. As jy kort gaan, wat jy eintlik leen eenhede en verkoop neem aan jy kan dit koop wanneer pryse is laag. So marge gebruik moet word 5 volgens sakrekenaar. Is ek reg Help asseblief. Dankie kan jy asseblief gee die formule wat gebruik word deur elke tool8230with n verduideliking van veranderlikes Chris, 'n goeie dag vir jou en ek sal altyd dankie vir hierdie dienste wat u verskaf gratis so baie mense hier. Ek is met behulp van die pit waarde sakrekenaar en die gevolge daarvan te vergelyk met wat ek het met my lewe handelsrekening en hulle is nie ooreenstem met. Die pit waarde van die handel rekening verskyn 10 keer minder as wat die pit waarde sakrekenaar gee nie. Byvoorbeeld, die pit sakrekenaar gee 10 waarde per pit as handel 1 BAIE euro / dollar, maar die werklike lewe rekening gee 1 waarde om 'n pit. Is Hy nie miskien 'n bietjie fout van die sakrekenaar Dankie Chris en bly geseën Chris Pottorff Ek don8217t dink dit is wat verband hou met sakrekenaar. A 10 waarde vir een lot euro / dollar maak sin. Wat jy sien op jou platform doesn8217t sin maak. Kan jy asseblief deel 'n kiekie van die platform terminale wanneer jy 'n mens baie oop posisie Jy kan die prentjie te tinypic oplaai en hier deel die URL. Hi Chris, ek kry verwar met hefboom en baie grootte hoewel ek studies die hefboom webwerf en geldbestuur webwerf vir 'n paar keer. 1. Die bedrag geld wat ek betaal vir die koop met hefboom, 10: 1 met baie grootte, 1 baie vergelyk met die koop met hefboom 1: 1, met baie grootte, 0.1 baie dieselfde 2. Wat is die verloor tussen 2 scanario bo toe kom om wins / verlies Kan jy help om te verduidelik dat. Baie dankie. Chris Pottorff Md Shafiqul Islam Hallo Chris, Hoe r u in die eerste plek het ek nog 'n vraag in my gedagte dat ek nodig het om u te vra gevind. Ek het die posisie grootte van 'n geldeenheid paar met behulp van ur posisie grootte sakrekenaar gegee op ur webwerf bereken amp die sakrekenaar gebruik word in MT4 meta handelaar. Maar nou is ek verward dat die rede waarom daar die verskillende posisie grootte van een geldeenheid paar is getoon. pls los dit Thanks a lot Hier is ook die skakel van die skerm geskiet van beide items Chris Pottorff Ek don8217t weet hoekom die gevolg is anders. Ek don8217t weet MT4 bereken die lot grootte. Miskien is dit is meer akkuraat as ons sakrekenaar. MD Shafiqul Islam Het jy verkies om met behulp Webwerf sakrekenaar om MT4 calculatorcopy2014 Myfxbook Ltd Alle regte voorbehou. HOË RISIKO WAARSKUWING: buitelandse valuta handel dra 'n hoë vlak van risiko wat nie geskik is vir alle beleggers kan wees. Hefboom skep bykomende risiko en blootstelling te verloor. Voordat jy besluit om buitelandse valuta handel te dryf, noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, ervaring vlak, en risiko toleransie. Jy kan sommige of al jou aanvanklike belegging te verloor nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor nie belê. Voed jouself op die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële of belastingadviseur as jy enige vrae het. Enige data en inligting word verskaf as uitsluitlik is vir inligting doeleindes, en is nie bedoel vir doeleindes van handeldryf of advies.


No comments:

Post a Comment